*Selamat Datang ke Teratak d'Kasih*

::Ahlan Wasahlan:: ::Assalamualaikum:: ::Welcome::

....L.O.V.E....

....L.O.V.E....

.....Kenangan Terindah.....

...Note For You...

.....Mari Kita Solat.....

Friday, February 11, 2011

:: Lamanya tak berblog ::


salam buat kenalan semua...
lama sungguh tak berblog..
sebenarnya diri ini ada dan sentiasa berada di hadapan labtop
tapi....
sibuk dgn membuat blog baru khas utk bisness yang sedang dilakukan..

bisness apa ye?
hmm...bisness coklat...anda suka makan coklat? mesti suka kann..

sebelum menjurus dlm bidang coklat ni bukan main hentam je tau..
aku siap ikut kelas buat coklat...
kelasnya di seri kembangan...
hari sabtu...
seingat aku tanggal 29hb Januari lepas aku ikuti kelas tersebut...

dengan yuran sebanyak RM180 dari jam 11.00pagi-6.00petang itu banyak yg aku pelajari...
memang berbaloi lah...
dan tiba masanya aku memulakan bisnes coklat ini...
dengan ilmu yang ada dan teknik2 yang dipelajari insyaallah...

kawan2 semua tempahan sudah dibuka...
so, sesiapa yg berminat nak tempah bolehlah bgtau yer....


oklah...tata



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails